Leasing mebli biurowych?

 

Meble biurowe – leasing mebli biurowych?

Meble biurowe są podstawowym wyposażeniem każdego miejsca pracy. Służą jego funkcjonalności oraz są ważnym elementem wystroju wnętrza. Odpowiednie, ergonomiczne rozmieszczenie mebli jest istotnym, choć często niełatwym zadaniem z uwagi na ograniczenia metrażowe oraz sam układ pomieszczenia. Pracownik, który spędza w biurze sporą część dnia, powinien mieć zapewnione warunki, w których będzie się czuł swobodnie i komfortowo. Odpowiednio wyprofilowane krzesła, optymalne wymiary biurka, pojemne szafki oraz szuflady na dokumenty, umożliwiające ich segregację to kwestie, które przy projektowaniu biura należy wziąć pod uwagę.

Rodzaj i jakość mebli pełni także niezwykle ważną funkcję, jaką jest zachowanie maksimum bezpieczeństwa przebywających w biurze osób. W myśl norm wskazanych przez BHP, meble powinny zapewnić utrzymanie prawidłowej postawy, a także dać możliwość dopasowania do gabarytów osoby użytkującej oraz do charakteru pracy. Ponadto design, kolorystyka, dobór materiałów, z jakich są wykonane meble tworzy klimat, który powinien być spójny z całą stylistyką wnętrza. Warto pamiętać, że wygląd przestrzeni biurowej stanowi bardzo istotną wizytówkę każdej firmy.

Meble biurowe – wysoka jakość i styl na miarę potrzeb

Przestrzeń biurowa to nie tylko ustawienie mebli, takich jak krzesło, biurko i szafa, ale także odpowiednie wydzielenie stref, czemu służą ścianki, panele akustyczne, czy regały. Wszystko to ma służyć komfortowi pracy, gdzie w zależności od pełnionej funkcji, pracownik będzie mógł w skupieniu zająć się swoimi zadaniami, a także mieć pod ręką wszystkie niezbędne mu narzędzia.

Stylistyka i odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni biurowej służy także wizerunkowi oraz komfortowi przebywania w nim osób z zewnątrz. Wydzielenie stref dla klientów i kontrahentów w przypadku, gdy nie ma osobnego pomieszczenia dedykowanego wizytom gości, może stanowić nie lada wyzwanie. Kluczowy jest tu przemyślany koncept i holistyczne podejście do tematu, jakim jest całe pomieszczenie biura – tak, aby jak najlepiej pełniło swoje funkcje przy zachowaniu przyjaznej dla oka stylistyki.

Leasing mebli biurowych – nowoczesne rozwiązanie

Zakup mebli biurowych wysokiej jakości to niewątpliwie duży wydatek, który szczególnie na początku działalności firmy, może być sporym obciążeniem dla budżetu. Warto zatem skorzystać z dwóch ciekawych opcji, jakimi są:

  • wynajem mebli biurowych
  • leasing mebli biurowych

    leasing mebli biurowych

    Leasing mebli biurowych

Oba te rozwiązania pozwolą na ograniczenie kosztów związanych z zakupem mebli biurowych. Wynajem mebli ma wiele zalet, ale jest przede wszystkim znacznie tańszy niż ich zakup. Leasing natomiast nie wiąże się z wysokim, jednorazowym kosztem, a pozwala na cieszenie się nowymi meblami jeszcze przez spłaceniem ich całej wartości. W większości ofert leasing mebli biurowych to jednorazowa wpłata 10% ceny mebli, a pozostały koszt rozłożony jest na 12, 24 lub 36 miesięcy.

W przypadku wynajmu mebli nie ma konieczności dokonywania odpisów amortyzacyjnych wyposażenia zakupionego do biura. Gdy powiększy się liczba pracowników, a w raz z tym wielkość biura, bez problemu możemy domówić brakujące meble z tej samej linii. Przy wynajmie nie musimy również przejmować się koniecznością przechowywania nieużywanych mebli oraz ich utylizacji.

Firma Galter współpracuje ze sprawdzonymi producentami, którzy dostarczają wysokiej jakości materiały oraz rozwiązania, które doskonale sprawdzają się w każdego rodzaju przestrzeniach biurowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy zaoferować zaprojektowanie biura skrojonego na miarę indywidualnych potrzeb. Tworzymy wizualizacje, projekty oraz prowadzimy montaż mebli biurowych na terenie województwa śląskiego. Posiadamy kompetentny zespół, który doskonale potrafi rozpoznać potrzeby klienta, a także zasugerować i doradzić mu najlepsze rozwiązania. Firmom i instytucjom zainteresowanym wynajmem mebli możemy zaproponować wynajem krótko lub długoterminowy z dostawą i montażem u klienta.